Transport si retururi

Transport

Livrarile comenzilor se efectueaza prin curier, taxa de livrare fiind calculata in functie de greutatea produselor comandate, in cosul de cumparaturi fiind afisata valoarea taxelor de expediere dupa introducerea datelor solicitate pentru livrare.

Orice reclamatie asupra coletelor trebuie efectuata la momentul primirii acestora. In cazul in care observati deteriorari sau alte nereguli la colet, trebuie sa le semnalati si sa semnati nota de transport cu observatiile respective, in caz contrar acestea nu vor fi luate in considerare ulterior, si nu se vor putea solicita despagubiri.

Livrarea comenzilor se efectueaza in toata tara, timpul de transport fiind de 2-4 zile lucratoare, in functie de destinatie. Dupa ce comanda va fi pregatita, veti primi un email in care sunteti informat de expedierea coletului. In cazul in care observati intarzieri avem rugamintea sa ne contacti, pentru a face verificari, si a ne asigura de livrara comenzii catre dvs.

Returnarea produselor

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos, termeni care sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Produsele care fac obiectul comenzilor online, pot fi returnate in termen de 14 zile de la data primirii acestora, fara a fi nevoie de invocarea unui motiv. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract incepand de la ziua in care intra in posesia produsului, pana la sfarsitul perioadei de retragere, care se sfarseste dupa 14 zile, conform ordonantei de urgent O.U.G nr.34/2014

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate de la noi. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate, le puteti returna in 14 zile de la data la care v-au fost livrate, iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra, in conditiile legale privind dreptul de retragere al consumatorului in cazul comertului la distanta.

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba amabalajul original, sa nu fie desfacut, produsul sa nu fi fost folosit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Produsele achizitionate care au beneficiat de transport gratuit in momentul comenzii, la returnarea acestora se va opri taxa de transport!

Cum se returneaza produsul si cum primeste valoarea achitata inapoi?

Pentru informarea ALMADA NEW CONCEPT S.R.L-D despre returnare si comunicare IBAN pentru returnare contravaloare trebuie trimis un e-mail de informare catre adresa  contact@quick-shop.ro. sau telefonic la nr 0729663951(Luni-Vineri 09:00-18:00) cu urmatoarele informatii :

1.Numele pe care a fost facuta comanda, respectiv factura

2.Data facturii si produsul sau produsele care se returneaza

3. Produsele se trimit prin orice firma de curierat la adresa mentionata in factura, costul transportului fiind suportat de expeditor.

4.Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului ( fara taxe de transport).